Bluetooth File Transfer v5.20( Latest Version ) For Android


Unknown | 4:02 PM |

ကၽြန္ေတာ္ခုတစ္ေလာ အလုပ္ေလးနည္းနည္း ရွဳပ္ေနလို႕ ပို႕စ္သိပ္မတင္ျဖစ္ေသးပါဘူး။ ႏိုင္ငံေရးကလည္း မၿငိမ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၿငိမ္ေနရတယ္ : ) ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ Bluetooth ပို႕တဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္တဲ့ Bluetooth File Transfer ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ Folder လိုက္ Bluetooth နဲ႕ Share ခ်င္ေနၾကတဲ့သူေတြအတြက္ ဒီ Software ေလးက ေတာ္ေတာ္ေလးအဆင္ေျပပါတယ္။ လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ ယူသြားပါ။




အားလံုးလည္းအဆင္ေျပၾကပါေစ။
အဆင္မေျပတာမ်ားကိုလည္း MAIL ပို႕ထားႏုိင္ပါတယ္။ လတ္တေလာေတာ့ ျပန္မေျဖေပးႏို္င္ေသးပါဘူး။ အားတဲ့အခ်ိန္ဆို ကၽြန္ေတာ္အသစ္ေလးေတြ တင္ေပးပါ့မယ္။

   ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္.......
ေအာင္ခိုင္မိုး